Monday, June 22, 2009

اغنية انا مش ملاك ل بشرى من فيلم المشتبة 2009

اغنية انا مش ملاك ل بشرى من فيلم المشتبة
اغنية انا مش ملاك , غنوة انا مش ملاك , تحميل اغنية انا مش ملاك , تنزيل اغنية انا مش ملاك , استماع اغنية انا مش ملاك , سماع اغنية انا مش ملاك , اغنية فيلم المشتبة , تحميل اغنية فيلم المشتبة , تنزيل اغنية فيلم المشكتبة , نزل اغنية فيلم المشتبة , فلم مشتبة , تحميل فيلم المشتبة



بنخبى ليه الماضى يوم عن بعضنا
وبنمشى ليه فى طريق نهايته ضدنا
وازاى نسيب ايامنا واللى حلمنا بيه
تبعد بعيد بعد السما عن ارضنا
انا مش ملاك ولا حد فينا عاش برئ
من يوم لقاك وانا مخلصة طول الطريق
لكن خلاص دلوقتى هعمل ايه


طول مااحنا عايشين الامل مبينتهيش
ولازم نخبى الماضى فينا عشان نعيش
طول مالحياة ماشية بننسى مع السنين
وفى حاجات ننساها برضه متتنسيش
انا مش ملاك ولا حد فينا عاش برئ
من يوم لقاك وانا مخلصة طول الطريق
لكن خلاص دلوقتى هعمل ايه

No comments:

Post a Comment