Sunday, June 14, 2009

كلمات سيمبل البوم عمرو دياب الجديد 2009 البوم حلوة الايام

كلمات البوم عمرو دياب الجديد 2009 البوم حلوة الايام
البوم عمرو دياب 2009 , كلمات حلوة الايام , اغانى البوم حلوة الايام , استمع البوم حلوة الايام , نزل البوم حلوة الايام , حمل حلوة الايام , استماع البوم حلوة الايام , حمل عمرو دياب الجديد , نزل عمرو دياب الجديد ,




يهمك فى ايه

يهمك فى ايه اموت ولا اعيش ده كلام ملكش تسالنى فيه
وهتقولى ايه ده اللى بيتغير اكيد بيبان علي
ه


وياه

وياه الحياة هتحلى وانا معاه
هو ده لالى انا بتمناه واللى عينى شيفاه
احساس انه احلى واغلى الناس
خلى قلبى يقولى خلاص اهدى بقى لقيناه


مالك

مالك مش خلاص نسيت ماضي
الله طب انتة مالك لسة ولا اية شاغل ولا اية جرالك

مش خلاص حبيت مش بقيت معاهم
لية بتسأل لية لية علي من وراهم

مش خلاص نسيت ماضي
الله طب انتة مالك لسة ولا اية شاغل ولا اية جرالك


حلوة الايام

اوعدنى هتفضل طول العمر فى دنيايا
دى حياتى عايشها فى جنة طول مانت معايا
وياك حلوة الايام ياحبيبى معاك ولا فى الاحلام

عينى وانا شايفة

عينى وانا شايفة عايزة تانى ايه
قلبى وانا عارفة قالى روحى فيه
ياحبيب قلبى انا يرتاح واتعب انا
وانا من غيرى انا يهواه زى انا


بقدم قلبى

انا بقدم قلبى اه لو تقبلو
ودى كمان عمرى كانوا فى اولوا
الشوق ده كله قولى مين يتحملوا
يكون فى عونك ياللى زى مجربوا
انا مكنش الحب عمره فى نيتى

No comments:

Post a Comment